איך משווקים עסק קטן?
בעל העסק הקטן מוצא את העצמו מבולבל. למי פונים כשרוצים להרחיב את מעגל הלקוחות של העסק? למקדם אתרים?
לבונה אתרים? למעצב? לבית דפוס שיעצב לו לפלאייירים?
התשובה היא כזו: משרד פרסום לעסקים קטנים . וזה לא עולה יותר מאף אחד מבעלי המקצוע שהזכרנו קודם.
ליבו של משרד הפרסום הוא שירותי הקיאי ירטיב, הקופירייטר.
הקופירייטר המודרני צריך לדעת ולהבין קידום אתרים.
הקופירייטר המודרני צריך לזרוע תכנים שיהפו לויראליים ברשת.
הקופירייטר המודרני צריך להכיר את הכלים שיוצאים מידי יום לאוויר העולם – לפני כולם
אבל הקופירייטר המודרני גם צריך להכיר את סוגדות הפרסום המסורתי והישן:
לזהות את ערכי המותג המרכיבים עסק העומד לנגד עיניו. לדעת לתמצת תועלת עסקית
ויתרון תחרותי למשפט אחד בודד וקליט, להיות יצירתי, חד, שנון ומבריק.
לכל עסק יש צורך בשם נכון, סלוגן, אתר אינטרנט מנצח, פעילות ברשתות חברתיות, סרטוני יוטיוב ופעילות קד"מ בשטח. וזה אפילו לא נגמר כאן. המדיות הישנות ממשיכות לעבוד ואפילו בצורה טובה מאי-פעם. פלאיירים, דיוור ישיר ודומיהם מקבלים דווקא משנה תוקף בעידן המתקדם.
הקהל שכבר התרגל להיחשף לחומרים וירטואליים אוחז בידו אלמנט פרסומי מודפס, צבעוני,
ואפילו ריחני – ומרגיש שהשקיעו בו...
בתוך ים האפשרויות העומדות בפני העסק הקטן חשוב לקבל את היעוץ הנכון.
ואלו הן האפשרויות המקובלות:
הקמת אתר וקידומו בגוגל
יחסי ציבור
פרסום במדיה – באנרים באתרים, עיתונים, שילוט חוצות , רדיו וטלוויזיה
סרטונים ויראליים – סרטוני יוטיוב קריאיטיבים
פעילות מפתיעה בחנות או בנקודת המכירה ותקשורה בפייסבוק או באפליקציה ייחודית
המפתח כמו תמיד הוא בהבנה מעמיקה של העסק אותו מפרסמים.
תפישתו כמותג וחידוד של הערכים המאפיינים אותו.
ומשם חשיבה ואומץ יצירתי. להעז ולעשות את הדבר שהמתחרים עוד לא עשו.
אנו חיים בעידן שבו בכל יום נוצר חידוש המורגש בחיינו ותמיד ניתן למנף אותו לטובת עסקים ופרסום.
שימוש במומחה לשיווק עסקים קטנים הוא כלי הכרחי עבור כל עסק קטן ואנו ממליצים
לכם לקחת את העסק שלכם קדימה עם כל הידע, הניסיון והיצירתיות של משרד פרסום לעסקים קטנים
עם קופרייטר שחושב צעד אחד קדימה. בהצלחה! .
לשאלות, תשובות והצלחה עסקית:
קופיירייטר